Ik ervaar pijnklachten

Fysieke pijn kan een serieuze belemmering vormen in je dagelijks leven. Vooral wanneer de pijnklachten zich dagelijks voordoen, kunnen ze een negatieve invloed hebben op je bewegingsvrijheid en dagelijks functioneren. Onze fysiotherapeuten zullen je op een persoonlijk en deskundige wijze helpen met jouw pijnklachten.
Zorgvraag: Pijnklachten

Veel voorkomende oorzaken van pijnklachten

Onze fysiotherapeuten komen vaak pijnklachten tegen die veroorzaakt worden door een onjuiste lichaamshouding, overbelasting of sportactiviteiten. Daarnaast kan stress leiden tot fysieke pijn. Met behulp van fysiotherapie is het mogelijk om verschillende klachten te behandelen, denk hierbij aan:

• Schouder- en nekklachten
  • Rugpijn
  • Tennis- of muisarm
  • Bekkeninstabiliteit
  • Enkel-, knie- en heupklachten
  • Chronische pijnklachten

Pijnklachten oplossen in 4 stappen

Afspraak plannen

Je kan ons makkelijk bereiken voor het plannen van een afspraak. We zorgen voor een goede afstemming tussen jou en de meest geschikte behandelaar.

Onderzoek

Bij pijnklachten voert onze fysiotherapeut een grondig lichamelijk onderzoek uit, gericht op de specifieke probleemgebieden. Er wordt gekeken naar de momenten waarop de pijn zich manifesteert om een beter begrip van de situatie te krijgen.

Behandeltraject

Het behandeltraject is gericht op het verlichten van de pijn en het oplossen van de pijnklachten. We leren je ook hoe je toekomstige pijnklachten kan voorkomen. Je krijgt thuisoefeningen mee om je herstelproces te helpen versnellen.

Nazorg

Na jouw laatste behandeling zal jouw fysiotherapeut altijd klaar staan voor het bieden van nazorg, mocht je met vragen zitten of aanvullende zorg nodig hebben. Je kan met medische fitness onder deskundige begeleiding bij ons blijven trainen.

Hier staan we voor!

Team Fysiotherapie Woudrichem
Toegankelijk

We staan open voor iedere hulpvraag, van eenvoudig tot en met complexe gezondheidsproblemen.

Deskundig

Ieder van ons blijft zich continu verdiepen in het vakgebied met als doel jou zo optimaal mogelijk te kunnen helpen.

Persoonlijk

Op een begripvolle en begrijpelijke manier begeleiden en ondersteunen we bij jouw herstelproces. Daarbij houden we rekening met jouw vragen en wensen.

Fysiotherapie Woudrichem